Wednesday 22 August 2012

A pinch of me



 I think it is compulsory for you guys to know who's the Tuan Rumah for this blog. just called me A, yup, for this beginning, just call me this alphabet (berahsia bagai…) 

well, I’m not so tall, neither too short. Comel2 giddoup (matila puji diri sendiri!!), typical Asian!! Student, 21 years old on 2012. Jurusan n U mane, itu nanti2 la ea (propagayah padia..). 

Love Gaming, I do!!! Dota is my priority, I bought a RM2900 laptop just to play DoTa. But, adelaa game2 high graphic… tu nanti la.. 

My personality? Orang kate aku lembut2 (matilah kene rejam ngan Mak!), but entah ye, dah aku mmg sopan macam ni. But taklah gedik2 cam sundells . . just ayu2, well said, I just be who I am. 

Seriously aku dah try nak berubah jadi keras ala-ala batu but it keep failing. Sedih tu, aku ngan tuhan je taw. Oh, and I do trying hard to make me more firm, law x ganas kate org, biar firm. Tegas sikit!!!.. 

so what I did n do was/is I play sport laa.. berkawan2 ngan budak2 yang bersukan, yang aktif and yang keras2 la. I do have my own target that I don’t wanna make frenz with peponens. It’s not that I hate peponens, but I just have to do what should I do in order to change myself. lagipun saye sayang Mak saye (tetiba). 

mase degree ni, banyak bergaul dengan budak2 ‘normal’ and I did change a bit, but then my personality still sesopan dulu. Korang takkan paham betape susahnya nak jadi orang lain. 

I mean ubah siapa diri kita. It’s damn hard and dun give me that’s shitty face and say ‘Senanglah!!’, ‘Kau je yg mengade2’, ‘gedik la kau’ and etc.. org2 camni mmg seriously make me feel down. Hell serious!! 

Atleast cakaplah ‘takpe, kau dah ok la, pelan2, kawan ngan aku..’… bende2 yang lembut ginilah baru menusuk kalbu. giddoup! Aku kan sensitip (yok O je..). baru aku rase selesa nak berubah (kennnn?). 

And I want to tell u guys that changing personality is different things with changing our behavior dan tidak semudah berhenti merokok, lagi susah taw. Skang ni aku rase dah macam split identity sebab ramai orang mulut2 puaka yang pressure aku. 

Hengat kau suruh aku makan gula2!!! But then, the most important thing is, I want to change myself. At least aku xlah wat bende jahat pun (nakal sikit, meriahhhsss!!).. but ofcourse it do take time kan. If i wrong. . . 

Kau suh nenek kau pakai skirt, tgk senang tak die nak pakai.. (rejammmm!!).. ahh, yang penting happy. Sukan yang aku paling suke adelah yang berkaitan ngan tangan, dah dari dulu memang kaki bangku, main bola HARAMMM x reti!, semua lah,, tapi adelah gak rase nak main futsal,, tehee.. 

aku ni cepat segan laa kat depan orang, tetibe feeling2 artis nak cover, Laha betul perangai yang camni.. entah, mesti berubah!.. Back to the sport, aku suke main bola tampar, bowling, memanah(veranganzz!!), basketball(bolehlaa,, shortty! camna), haritu main softball, mampu korang kejar bola satu padang (sujuddsss!).. 

and lastly main games, tangan gak tu,, (sport ke masalahnye laha?).. itulah dia biodata aku. But attention yaa, by this small informations it doesn’t mean that u know me already. Not even an inch (hyperboria sgt!).. and please don't judge mewithout even knowing me, coz it's harsh.

and Salam perkenalan dari sya A..
Yang dah kenal tu, senyap2 jelah xyah kecoh2 cam kak bedah.
Meriaaahhhhhh ke tidak!!!

3 comments:

  1. takpe A, kau dah ok la, pelan2, kawan ngan aku..hehe :P

    ReplyDelete
  2. eh? wakakakakaka.. copasta!! thanks btw!

    ReplyDelete
  3. kes kau sama mcm aku..berubah slow2..orang lain memang susah nak faham..dorang takkan faham..

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi,
Sama2 datang lagi....

Tak meriahhhhhhzz pantun!